טיפול ייחודי לילדים (באמצעות עיסוי)

מיכל שמש-סמרה

"בני בן ה- 6 הגיע לצבי לטיפול פעמיים בלבד, והטיפול חולל אצלו שינוי מקצה לקצה. הגענו לטיפול היות ובני היה מאוד מאוד צמוד אלי ולא רצה לעשות דברים בלעדיי כלל. בתום שני טיפולים הילד פשוט השתנה והתחיל להשתחרר.

בטיפול הראשון צבי פשוט נגע לו בגב, כך זה היה מנקודת מבטי. הטיפול ארך כ- 20 דקות. ישבתי בחדר וכשראיתי שהילד בטוח ושנוח לו, יצאתי. כשהלכנו משם, הבן שלי נתן חיבוק לצבי, וזה הדהים אותי. הרי אני יודעת שהוא ילד פחדן, מפחד לאבד איתי קשר עין, ופתאום היה משוחרר וחיבק מישהו שלפני כן לא הכיר. הרגע בו הבנתי שהשינוי הוא אכן מהותי ואמיתי היה ביום אחד שבו ביקשתי מהבן שלי לרדת להביא משהו מהשכנה, הייתי בטוחה שהוא לא יסכים, אבל הוא עשה את זה כאילו כלום, ואף נשאר שם זמן מה… מאז אני מבקשת ממנו לעשות דברים, סומכת עליו, והוא הולך לבד ומרגיש בטוח. היה כאן שילוב של טיפול שעזר ממש ברגע, ופתיחות שלי לקבל את השינוי ולתמוך בו על כך".

מוזמנים ליצור קשר עם מיכל – 0524315233

קטי בן שמעון

"בני בן ה- 4 סבל מאוד כאבי בטן. היינו הרבה פעמים בבית החולים וחיפשו מה יש לו לשווא. לאורך כל התקופה לא היה לו תיאבון, היה לו מחסור בברזל והמצב היה לא פשוט. הגעתי לצבי ועשינו טיפול אחד בלבד של עיסוי. הילד שיתף פעולה בצורה מעוררת השראה. מיד היה שינוי, פתאום הוא רצה לאכול! הוא ראה אותי אוכלת בננה ופתאום הוא ביקש גם, מה שממש לא היה קורה לפני כן. לאט לאט הילד פשוט חזר לאכול והפסיק לסבול מכאבי בטן. אני לא יודעת מה בדיוק היה שם, אבל הטיפול שחרר לו משהו, זה מאוד עזר".

מוזמנים ליצור קשר עם קטי -  kethyhadassa@hotmail.com